Menu

روور سی Rover C4

2017-11-08 - محصولات شرکت او کی ام
روور سی Rover C4

روور سی 4 بهترین دستگاه برای فلزیابی و گنج یابی و پیدا کردن صندوقچه های گنج ، سکه های طلا و نقره ، گردنبند و انگشتر طلا می باشد .قیمت دستگاه Okm Rover C4 | دستگاه روور سی 4 شرکت او کا ام 8400 یورو می باشد دستگاه فلزیاب تصویری دستگاه Okm Rover C4 | دستگاه روور سی 4 بهترین دستگاه تصویری برای پیدا کردن حفره , تونل و اتاقک و قبرهای مخفی می باشد.

روور سی Rover C4

قیمت روورسی Rover C4

8400 یورو

کنترل در روورسی4 Rover C به صورت تاچ اسکرین (لمسی)یا با استفاده از دگمه های کنترل روی دستگاه با ان کار کرد.

مزیت دیگر دستگاه ال ای دی های هوشمند تعبیه شده روی سنسور معمولی و سوپر سنسور دستگاه است که در حین اسکن به صورت فوری وجود حفره , فلز ارزشمند یا بی ارزش و مواد معدنی را با رنگهای مختلف نشان می دهد علاوه بر اینکه در اسکن روی مانیتور هم انها را نمایش می دهد.

روور سی Rover C4

عمق نفوذ ان برای فلز تا 25 متر و برای حفره تا 40 متر است.

اسکنهای روورسی4 Rover C علاوه بر مانیتور دستگاه می توان به روی لب تاپ و یا تبلت ریخت و با کمک برنامه ویژوالایزر که همراه دستگاه ارائه می شود اندازه هدف و عمق دقیق ان را به دست اورد.

این دستگاه پیشرفته به سی زبان دنیا قابل تنظیم است که فارسی هم جزء آنها هست.

روورسی4 Rover C با توانایی فلزیابی همراه با تفکیک قوی و اسکن زمین می تواند اهداف مختلف زیر زمین را پیدا کند که می توان به موارد زیر اشاره کرد.

ایا میدانید LED های نصب شده بروی سر سنسور دستگاه روور سی 4 Rover C به چه منظوری است و چه کمکی به اپراتور می کند؟

این LED ها برای کمک به اپراتور می باشد . درصورت وجود حفره به رنگ ابی در امده و در صورت و جود فلز به رنگ قرمز و بروی زمین معمولی روشن و خاموش می شوند.

روور سی Rover C4